tisdag 2 december 2008

Dags för forumsarbete

Med första styrelsemötet för UFS-styrelsen 2008-9 i ryggen kan jag meddela att nästa forumshelg kommer att gå av stapeln den 28 februari-1 mars nästa år. Jag sitter tillsammans med Sonja och Therese i en arbetsgrupp som kommer att börja samla in idéer för vad vi ska ägna helgen åt på stört. Alla forum har sedan helgen nya koordinatorer, som kommer att kontakta er - om inte hör gärna av er till mig på ufs.vordf@gmail.com, så dirigerar jag er vidare. Jag är även i fortsättningen koordinator till mediaforumet.

Under helgen satt styrelsen med raggsockor på och med öppen brasa i bakgrunden och planerade året som kommer med UFS. Förutom att satsa på forumverksamhet, ska vi förnya webben ufsverige.org så att den blir mer användarvänlig. Vi ska utveckla en grafisk profil och ett annonssamarbete för tidningarna. Styrelsen har fantastikt mycket idéer, många av dem direkt upplockade från er medlemmar. Det ser riktigt lovande ut och alla verkar sugna på att fylla året med verksamhet. Mer information om nya projekt som står på lur snart.

Ha det fint i dessa adventstider!
Klara, vice ordförande UFS


Nästan hela styrelsen samlades i helgen i Uppsala.

Ordförande Abrak, Jenny från Lund och Oskar 
från Göteborg värmer sig framför brasan. 

Inga kommentarer: